Завантажити можна звідси або з сайту МОН
N.B. За першим посиланням з сайту міститься майже стенограма вебінарів, які були проведені на початку червня видавництвом "Ранок" (пост від 01.08.14). М.Н.Шопулко, методист з іноземних мов ІІТЗО (див. з 29:00) наголошує на удосконаленні методології оцінювання якості знань та зокрема говорить про вхідний контроль (діагностичне тестування, яке проводиться одноразово на початку навчального року) як першу ланку в системі контролю. Такий же параграф міститься і в метод. рекомендаціях, які я запропонувала за першим посиланням ( з сайту ІППОЧО). В листі МОН 1/9-343 від 01.07.14 додаток 3 (с. 65) такого параграфа не існує! Чи означає це, що вхідний контроль не є обов'язковим, незрозуміло. Так само як і відсутність тематичного оцінювання. Сьогодні на МО навіть виникла невеличка дискусія з цього приводу. Чекаємо на апдейт від міністерства:)
N.B. За першим посиланням з сайту міститься майже стенограма вебінарів, які були проведені на початку червня видавництвом "Ранок" (пост від 01.08.14). М.Н.Шопулко, методист з іноземних мов ІІТЗО (див. з 29:00) наголошує на удосконаленні методології оцінювання якості знань та зокрема говорить про вхідний контроль (діагностичне тестування, яке проводиться одноразово на початку навчального року) як першу ланку в системі контролю. Такий же параграф міститься і в метод. рекомендаціях, які я запропонувала за першим посиланням ( з сайту ІППОЧО). В листі МОН 1/9-343 від 01.07.14 додаток 3 (с. 65) такого параграфа не існує! Чи означає це, що вхідний контроль не є обов'язковим, незрозуміло. Так само як і відсутність тематичного оцінювання. Сьогодні на МО навіть виникла невеличка дискусія з цього приводу. Чекаємо на апдейт від міністерства:)