contact
Test Drive Blog
twitter
rss feed
blog entries
log in

Interesting ideas, useful resources and hot tips for teachers

8/29/14

Привіт!  Сьогоднішній пост про  перші кроки до "уроку навпаки".  Коротко моє бачення фліпа: коли ми вводимо певні граматичні структури чи нові лексичні одиниці, тощо, ми дотримуємося правила 3Р: Рresentation - Рractice - Рroduction . Фішка фліпа в тому, що  фаза презентації проходить не в класі, а вдома, коли учень перебуває в більш комфортних умовах, виконує завдання в зручний час і у своєму власному темпі, до того ж маючи можливість переглянути відеопрезентацію, надану вчителем декілька разів; на уроці ж вчитель має більше часу на другу фазу (Рractice) та частково третю (Рroduction) фази.
!За замовчуванням розглядаємо варіант, коли всі учні мають можливість виходу в інтернет.
  1. Отже, перш за все нам необхідно мати інструменти для пред'явлення  нового матеріалу для опрацювання учнями вдома - презентацій PowerPoint, відео, тощо.  З першим все зрозуміло,  з відео в принципі теж - ви можете записати власне відео, залучивши до процесу колегу,  учнів, брата-свата, і зробити це можна за допомогою як відеокамери, так і смартфона (не варто перейматися високою якістю створеного вами відео і аудіо, адже головне - щоб воно було ефективним і зрозумілим). Для тих, хто не має часу чи можливості або з певних причинhttp://englishteachest.blogspot.com/ не бажає фігурувати на екранах, теж є варіанти:
  • відео з You Tube чи Vimeo (думаю, кожен знайде потрібний ролик відповідно до рівня володіння вашими учнями мовленнєвим матеріалом). 
  • перетворити екран власного комп'ютера на презентаційну дошку, на якій ви можете писати, демонструвати слайди, документи Word, відеокліпи, і при цьому здійснювати відеозапис, який пізніше завантажите на комп'ютер чи чи опублікуєте онлайн. В цьому випадку нам необхідно використати певну програму для захвату відео з екрану. Знову ж таки чималий вибір таких програм як платних, так і безкоштовних. 
    2.  По-друге, потрібно створити місце в мережі, де  могли б залишати  своїм учням повідомлення та посилання, завантажувати завдання, відео, тощо. Варіантів безліч-cтворення групи ВКонтакті, е-пошта, платформи для дистанційного навчання  (Moodle, Blackboard, etc).

Далі все зрозуміло - створюємо презентаційний матеріал, зберігаємо на жорсткому диску/віртуальному диску або робимо аплод на YouTube і в залежності від п.2 або завантажуємо файл або просто "скидаємо" учням посилання, перейшовши за яким, вони зможуть переглянути  ваше відео. Все, готово!

Flipping the classroom explained (a very short video)

P.S. 01/10/14 - is  Flip Your Classroom Day (globally). Last year it was on 06/09 ( you have noticed flipped dates, haven't you?) Good luck!

0

0 коммент.:

Post a Comment

Antiplagiarism

Plagiarisma.Net Plagiarisma.Net

MyTwitter

MED

Copyright

Followers

Total Pageviews